Svako ko je pokušao da dobije ponudu za SEO usluge će da se složi da je SEO skup. Kompanije za optimizaciju sajta za pretraživače naplaćuju na osnovu količine vremena koja im je potrebna za ručni rad na vašem projektu, da bi izgradili povratne linkove koje tražite. Čak i sa spoljnjim platnim izvorima, ovo može da bude skupa vežba.
Verovali ili ne, postoje ekonomičniji načini da izgradite popularnost linkova za vaše veb sajtove i koji nisu skupi. Sa malo kreativnosti, tražnja povratnih linkova može da se proizvede putem raznih onlajn aktivnosti. Često uz pravilnu strategiju, količina posla potrebnog da se izgradi hiljade linkova sa visokokvalitetnim preporukama preko celog lanca sajtova sa visokim PR-om, štedeći vam stotine sati gradnje linkova ručno i možda hiljade evra, je nešto što je daleko jednostavnije nego što većina ljudi misli..
Mnoštvo onlajn aktivnosti koje proizvode preporučeni link do vašeg sajta ili povratni/ulazni link koje efektivno štede vreme, je gde dobijate usluge velike grupe surfera na mreži. Za ovaj proces je skovan naslov „resursi iz gomile“ i to je upotreba interneta na načine koje mnogi ljudi previđaju, naročito kada je reč o tako dugotrajnim procesima kao što je gradnja povratnih linkova optimizovanih za pretraživače.
Generalna ideja je da se uključite u konverzaciju nekih jako velikih onlajn zajednica i da im pružite ono što ih interesuje, za uzvrat vašem doprinosu u njihovim životima, tražite im da kreiraju mali sadržaj i da ga postave na veb sajt sa odgovarajućim anchor tekst linkom. Ovo je nešto što će ljudi učiniti za vas kao način plaćanja za vaš trud i velikodušnost.
Ovo se čini neverovatnim kada se opiše na ovaj način, ali ako pogledamo primer iz stvarnog života, shvatićete kako je samo lako ovo moguće.
Tipovi prilika koje mogu da požanju ogromnu masu povratnih linkova sa visokim PR-om, tiču se stvari tipa onlajn takmičenja, partnerski programi, lansiranje veb 2.0 zajednica, RSS u publikaciji članka, da nabrojimo neke.
Kao i kod svih stvari, da bi bile uspešne, sve se svodi na podsticanje imaginacije zajednice svežim uglom posmatranja stvari i na mogućnost isticanja u gomili. Ovo na početku izgleda neobično ironično kada ono što pokušavamo da uradimo je da utičemo na masu za našu korist. Generalno, nikad ne dobijate nešto za ništa i nije iznenađujuće što ovaj princip uveliko važi, ovde, na internetu.
Na primer, takmičenje koje ste organizovali nudeći besplatan iPod touch za najkreativnije napisani članak na vašu izabranu temu je nešto što neverovatno dobro funkcioniše. Hajde da zamislimo da imate neki proizvod koji prodajete i želite da dobijete mišljenja ljudi o tome koliko je dobar. Mogli biste da ponudite besplatnu probnu verziju ako je vaš proizvod informatički proizvod koje se može preuzimati. Kao protivuslugu za vašu velikodušnu ponudu, oni treba da napišu svoja mišljenja na jednom od brojnih popularnih sajtova društvenih mreža. Naravno da obezbeđujete deo obaveznog koda koji trebaju da ubace u njihov post koji sadrži vaš jako važan anchor tekst link.
Pobednik bi bio neko koga vi izaberete ko najbolje opisuje prednosti vašeg proizvoda u 250-500 reči. Ljudi mogu da se prijave koliko god hoće puta i što se više puta prijave, to su njihove šanse za pobedu veće, jer možete da imate i srećno izvlačenje za svaku prijavu, pa bilo napisano dobro ili loše. Nagrada za srećno izvlačenje bi bilo nešto mnogo manje vredno.
Nije neobično da jednostavna onlajn takmičenja proizvedu stotine pa i čak hiljade prijava, gde svaka kreira jedinstven bogat anchor tekst link na visoko vrednom veb sajtu. Čak i sa relativno malo optimizacije na samoj stranici, na odredišnoj stranici vašeg sajta, neki neverovatni rezultati se mogu postići u relativno kratkom vremenskom okviru, sve za delić cene unajmljivanja profesionalnog SEO eksperta da sve uradi za vas, na trudoljubiv, skup način po kome su SEO eksperti poznati.