Zbog čega je sada posebno izdvojena „disciplina“ – SEO optimizacija turističkih sajtova? Nije li SEO optimizacija svih sajtova u prinicpu ista? Ukoliko ste već čitali naše tekstove o SEO optimizaciji shvatićete da na ovo pitanje ima dva odgovora – i da i ne. Kako to? Sama po sebi SEO optimizacija ima iste principe, proverava i unapređuje iste stvari, cilj joj je takođe uvek isti, ali sami načini sprovođenja prilagođavanja sajta će se razlikovati. Svaki sajt je drugačiji, ima svoju priču, namenjen je drugačijim profilima ljudi upravo zbog toga će se i svaka SEO optimizacija razlikovati. Reklame će se postavljati na drugim društvenim mrežama i sajtovima koji su bliski toj oblasti, sam dizajn i tekstovi će takođe biti prilagođeni temi. Zbog svega ovoga, i komleksnosti same SEO optimizacije odgovor na gornje pitanje je mešovit. U redu, sada Vam je malo jasnije da nije svaka SEO optimizacija baš identična, šablonska, ali zašto smo baš izdvojili ponudu SEO optimizacije turističkih sajtova?
Pre svega turizam je jedno ogromno i veoma razvijeno tržite, te je kao takvo prepuno konkurencije. Probiti se i izdvojiti u ovoj oblasti poslovanja, neverovatna je stvar. Čini se da je samo ovo tržište i imalo najviše koristi od razvoja tehnologije i interneta; jer, internet povezuje svet i ljude širom sveta, a to isto rade i putovanja. Takođe, svi žele unapred da se upoznaju sa određenom destinacijom koju žele da obiđu i to će danas lako uraditi „online“. Zbog svega toga turističkih sajtova je bezbrojno mnogo, i probiti se na vrh liste pretraživača sa svojim turističkim sajtom, nije jednostavan posao. Ne postoji tu mnogo različitih fraza koje korisnici mogu da kucaju kada žele da posete određeno mesto preko agencije, ili da pronađu smeštaj, apartman – tačno se zna šta se kuca. A koliki je značaj tog famoznog prvog mesta na listi pretraživača mogu da Vam potvrde samo oni vlasnici apartmana i agencija čiji se sajtovi tu nalaze. J Upravo zbog te masovne ponude koja je veoma često i slična (zavisi o kojoj oblasti turizma je reč) korisnici će se veoma često zadržati na pregledanju upravo prva dva-tri rezultata koja nađu.
Mi smo izdvojili ovu uslugu iz naše ponude, jer naše dugogodišnje iskustvo na izradi turističkih sajtova i na njihovoj SEO optimizaciji garantuje uspeh. Naši tekstopisci imaju „meru“ kada kroz tekstove u kojima opisuju prelepe destinacije provlače ključne reči, te se ne može desiti kazna za zloupotrebu i manipulaciju od strane pretraživača. Znamo na koje sajtove se postavljaju oglasi za Vaš hostel, apartman ili studio, kako biste dobili što više povratnih linkova i pospešili Vašu posetu na sajtu. Laka preglednost sajta je, pogotovo u turizmu, i više nego neophodna – jer treba urediti da i sve Vaše ponude budu lako i brzo dostupne posetiocima. I naravno, više od svega važno je uvek imati sveže informacije na sajtu, jer ako u turizmu nema čestih promena, onda ih nema nigde. Zaista, važan deo SEO optimizacije je i stalno obnavljanje novih informacija na sajtu, postavljanje novih ponuda, jer to je znak za pretraživače da je Vaš sajt „živ“ i da Vi i dalje uspešno radite.
Takođe je veoma bitno istaći da – koliko je sam po sebi turizam jedna široka, maltene beskrajana disciplina koja otvara sve prozore na svetu i pruža mogućnost za brojne načine fizičkog, duhovnog i umetničkog usavršavanja, toliko bi isto trebalo da bude reprezentativan i sam sajt koji je predstavlja. Bez obzira o kojoj oblasti u samom turizmu da je reč – bilo da je reč o agenciji, o turizmologiji kao discplini i njenom studiranju, organizaciji, apartmanima, hotelima, hostelima, studiu i sobama za izdavanje – svaka od njih zaslužuje poseban sajt, posebnu reklamu, posebnu prezentaciju koja će je izdvojiti u ovom „turističkom moru“. Možda Vam je već jasno da je zapravo SEO optimizacija turističkih sajtova jedan od najvećih izazova kada je reč o SEO optimizaciji uopšte upravo zbog svoje širine i brojnosti konkurentskih sajtova. Ukoliko želite da izdate sobu, istaknete svoj hotel, promovišete svoju ponudu putovanja u daleke egzotične destinacije ili bilo šta slično, ne ostavljajte ništa slučaju već načinite kvalitetnu reklamu u internet marketingu; profesionalno optimizujte svoj turistički sajt, izdvojite se iz konkurencije, budite prvi na listi i unapredite svoje poslovanje. Uspeh je zagarantovan, a profit kao i od svakog dobrog turizma – i više nego zadovoljavajući.