Kada se radi o pisanju istovremeno i za pretraživače i za čitaoce, pisanje SEO članaka sa ključnim rečima je umetnost i nauka. U nekoliko narednih minuta ćemo vam pokazati kako da napišete SEO članak koji povećava ciljani promet ka vašem veb sajtu. Ali što je najvažnije, koji pretvara ili konvertuje taj promet u lojalne klijente koji će kupiti vaš proizvod ili uslugu. Evo kako možete da napišete visokokvalitetan SEO članak u 4 jednostavna koraka:
Korak 1- Da li zaista znate za koga pišete?
Razumeti za koga pišete je od presudnog značaja. Dešava se da mnoge novajlije ali i iskusni profesionalci promaše cilj u pisanju dobrog članka. To ne znači da loše pišu; oni samo ne znaju za koga pišu. Pri pisanju SEO članka ili bilo kojeg članka, morate da razmišljate kao novinar.
Postavite sebi sledeća pitanja:
Ko su moji čitaoci?
Šta ih interesuje da saznaju?
Koje probleme oni treba da reše?
Kako da ih zainteresujem da primete moje rešenje?
Kojim jezikom oni govore? (stručnim, učenim, klasičnim, itd.)
Odličan način da ostanete fokusirani je da pripremite podsetnik podataka. Prosto rečeno, podsetnik podataka je profil vaše najbolje mušterije. Ne morate da kupite listu da bi ovo shvatili. Sve što treba da učinite je da pribeležite neke osnovne demografske informacije kao što su: starost, lokacija, prihod, obrazovanje, bračno stanje, društveni status, itd. Jednom kada budete razumeli za koga pišete, sesti i pisati će da bude proces bez napora.
Korak 2- Vođenje profitabilnog istraživanja ključnih reči je ključno za konverzije
Ključne reči, ključne reči i još ključnih reči! To je glavno u optimizaciji sajta za pretraživače. Nakon svega, pretrage na internetu počinju kada surfer na mreži ukuca ključnu reč ili frazu da bi pronašao informacije o određenoj temi. Imperativ je da otkrijete tačne reči koje surferi koriste da pronađu vaš sajt. Ono što mislite da vaša publika ukucava da bi vas pronašla je potpuno različito od onoga što unose u polje za pretragu.
Na primer, recimo da ste trener za fitnes koji traži potencijalne klijente. Možda mislite da ljudi traže ključne reči poput „trener fitnesa“, „lični trener“; „učitelj fitnesa“. To su sve dobre ključne reči. Ali u stvarnosti, vaš najbolji potencijalni klijent u stvari traži ključne termine kao „gubitak težine“, „kako skinuti salo na stomaku“, „saveti za ishranu“, samo da navedemo nekoliko. Oni još ne znaju da im je potreban trener za fitnes. Stoga je vaš posao da im obezbedite dovoljno informacija koje će da im pokažu da ste vi rešenje. Zato morate da razmišljate poput lingviste i da pročeprkate po psihi vašeg najboljeg potencijalnog klijenta. Koje god da reči koristi vaš potencijalni klijent da pronađe vaše proizvode i usluge; to su upravo reči koje treba da koristite u vašim SEO člancima i svim vašim pokušajima oglašavanja.
Zaradite novac onlajn danas sa dugim ključnim rečima!
Istraživanje ključnih reči je više od onog što je lako primetno. Postoji mnogo ključnih reči koje će vam obezbediti gomile prometa. Ipak, ne uspevaju u smislu konverzije u prodaju. Zato je važno da proverite profitabilnost ključne reči pre nego što je dodate u vašu listu ključnih reči. Morate da otkrijete koje su ključne reči malo tražene ali imaju visoku stopu konverzije. U SEO jeziku, ovo je poznato kao duge ključne reči. Jednostavno rečeno, ključna reč koja ne dovodi mnogo prometa na vaš sajt, ali ono što dovede to i konvertuje jer je to ultra specifična ključna fraza. Ljudi koju koriste duge ključne reči obično žele da završe posao. A to znači više novca za vas. Ipak, uključite opet mešavinu dugih i običnih ključnih reči da bi povećali promet veb sajta.
Korak 3- Napišite živahan naslov koji će zainteresovati vašeg čitaoca da sazna više
Mislili samo da ovaj odeljak dodamo u poslednji korak. Ali smatramo da je ovaj delić informacije toliko važan da mu je potreban njegov sopstveni pasus. Sve se vrti oko naslova. U SEO svetu, Title tag se smatra jednim od najvažnijih tagova. Zašto? Zato što govori kako čitaocima, tako i pretraživačima o čemu se radi na stranici. Naravno, važno je da uklopite vašu ključnu reč u naslov zbog pretraživača. Ipak, takođe želite da napišete sočan naslov koji mami vašeg čitaoca da pogleda ostatak vašeg članka.
Razmislite o svim magazinima i novinama koje čitate, obično imaju intrigantan naslov koji vas tera da otvorite stranicu sa takvim sočnim naslovom, zar ne? A vi treba da koristite istu tu strategiju kada pišete SEO članke. Studije su pokazale da otprilike 80% ljudi najpre pročita naslove a zatim preleti pogledom ostatak stranice da vidi da li im pobuđuje interesovanje. Stoga, imajte na umu ovu sitnicu kada pišete te naslove koji otvaraju apetit. Postoji toliko formula za pisanje članaka koje će vam pomoći da kreirate upečatljive pozivajuće naslove. Naslovi su sjajni jer mogu da sumiraju vaš članak u jednoj rečenici. Iako postoji mnogo naslova koje možete da iskoristite, danas želimo sa vama da podelim tri od njih.
Naslov Pitanje- Šta internet milioneri znaju o zarađivanju novca što vi ne znate? Trik je da postavite pitanje koje izaziva radoznalost.
Naslov Kako da- Kako da napravite dolar od 15 centi“. Vrhunski pisac članaka Bob Blaj kaže da ne možete da pogrešite kada počnete vaš naslov sa „kako da“. Ovaj tip naslova obećava čitaocu da će znati kako da nešto uradi nakon što pročita vaš članak.
Naslov Razlog zašto- „7 Razloga zašto bi trebalo da danas uložite u deonice.“ Iz nekog razloga, ljudi vole liste. Ovo se još zove članak lista i vi saopštavate čitaocu 7 prednosti investiranja koje će im doneti korist.
Naravno da postoje brojni drugi zanimljivi naslovi koje možete da postavite. Ali kao početnici, držite se ovih dokazanih naslova i ne možete da pogrešite.
Korak 4- Napravite strukturu vašeg SEO članka za bolje iskustvo čitalaca
Pisanje za mrežu je nešto različito od pisanja za štampu. Ipak, još uvek važe neka osnovna pravila:
Dobra gramatika i pravopis
Smislite upečatljiv naslov
Napišite podnaslove da bi organizovali sadržaj
Uznemirava nas činjenica da toliko ljudi piše nikakve članke, pretrpane ključnim rečima u cilju povećanja prometa veb sajta i za visoko rangiranje na pretraživačima. Podelićemo sa vama ispravan način strukturisanja SEO članka za koji minut. Ali pre nego što počnemo, želim da sa vama podelimo tajnu za koju većina poslovnih ljudi na internetu i „gurua“ ne znaju: Visoko rangiranje ne znači apsolutno ništa ako ne ostvarujete profit.
Morate da imate na umu da pišete za čitaoca. A želite da im što je moguće više olakšate da dobiju informacije od vas. Neka struktura vašeg članka bude takva da imate upečatljiv naslov i podnaslove koji ga prate. Ovo ne samo da pomaže čitaocu da razume sadržaj, već pomaže i pretraživačima da organizuju vaš sadržaj. Naravno, kada govorimo o SEO člancima sa ključnim rečima, želite da strateški postavite vaše ključne reči u telo članka.
U ovom trenutku učestalost ili gustina ključnih reči ulazi u igru. Prostim rečima, gustina reči je broj puta pojavljivanja ključne reči u vašem članku. Jednostavno ne možete da pišete članak o krevetima i da ispišete kreveti, kreveti, kreveti milion puta, želite da ključne reči teku prirodno kroz vaš članak. (Na primer, da li ste primetili da je ovo SEO članak sa ključnim rečima? Možete li da pretpostavite koja je ovde glavna ključna reč?). Postoje brojne alatke na mreži koje služe da saznate da li imate odgovarajuću količinu ključnih reči na stranici.
Uvek imajte na umu krajnji cilj kada pišete za vašu publiku.
Pri pisanju vaših SEO članaka, uvek najpre mislite na čitaoca. Da, važno je da postignete da vas primete pretraživači. Ali, molimo vas nemojte da pišete dosadne članke pretrpane ključnim rečima radi visokog rangiranja. Ako to uradite, činićete lošu uslugu vašim klijentima. Cilj je da napišete dobro sklopljen članak koji će vaš čitalac želeti da podeli, odštampa ili obeleži za buduće reference. Ako ste spremni da počnete da povećavate ciljani promet veb sajta i da konvertujete te posetioce u lojalne klijente platiše, počnite da pišete SEO članak sa ključnim rečima za zaradu novca već danas!