SEO optimizacija sajta

Optimizacija sajta za Google i ostale pretraživače

  • Početna
  • O nama
  • Usluge
  • Budite na vrhu!
  • Cena
  • Kurs
  • Posao
  • Kontakt

Kakva budućnost nas čeka u SEO industriji?

google i seo

Danas, SEO se brzo približava stepenu zasićenja. Sve više i više veb mastera shvata potrebu učenja osnova SEO-a, a dok oni to rade, SEO profesionalci imaju teškoće da pronađu nove klijente. Kada su optimizovani svi sajtovi, biće se teže takmičiti za dobre ključne fraze. Prilike za gradnju linkova će svako moći lako naći i koristiti, učestalost reči će da dostigne svoju maksimalnu vrednost, što znači da će se stranice rezultata pretraživača sastojati od jednako dobrih i jednako relevantnih sajtova – barem sa tačke gledišta tradicionalnog SEO-a.

Spamerske tehnike, još uvek popularne i ponekad i efektivne, će čak brže da se iscrpljuju. Postoji, u stvari, ne toliko mnogo različitih metoda da se prevare pretraživači i da se veštački poveća relevantnost sajta; danas je to svedeno na minimum. Možda to objašnjava zašto ne vidimo spamerske sajtove na stranicama rezultata pretraživača tako često kao pre – naši pametni pauci ih jako rano otkriju i bace ove stvari lošeg kvaliteta da bi očistili mrežu. Čim pauk postane dovoljno pametan da prepozna spam na delu, određena klasa „SEO specijalista“ koja širi takvo smeće će ostati bez posla. Zaista nije teško da se razlikuje loš sajt  od prave stvari.

Pa ko će da preživi? U kom smeru će se razvijati SEO u buduće?

Kao prvo, svi treba da pratimo i analiziramo najnovije tendencije, zatim da izvedemo njihovu vrednost i da dobro pretpostavimo kako stvari mogu da izgledaju u budućnosti. Najzad, testiramo ih pomoću logike i zdravog razuma.

Ovo će nam pokazati prave odgovore i pomoći će nam da se takmičimo kada dođe vreme ponude naprednih SEO usluga koje krče nove puteve i koje eksploatišu nove kvalitete pretraživača.

A zdrav razum nam govori da se osnovna svrha pretraživača nikada neće promeniti. Očekuje se da oni pruže najbolje rezultate koje mogu. Ako nisu toliko dobri u tome danas, to se često objašnjava ograničenim izvorima; ali to će tokom vremena da se promeni.

Pretraživači budućnosti će biti u stanju da čitaju Javascript, CSS, Fleš i druge stvari koje su za njih sada nevidljive. U tehničkom smislu to je već moguće, ali zahteva komplikovanije algoritmove i veće brzine interneta, tako da nisu toliko nestrpljivi da ih već sad implementiraju. Više vole da žrtvuju dodatne mogućnosti u korist brzine pauka i svežine njihovih indeksa. Ali kako se tehnički faktori poboljšavaju, napredovaće i pretraživači i praviće nove senzacije svakodnevno, utoliko pre što stalno moraju da se takmiče međusobno.

Na taj način, Javascript linkovi će biti važni. CSS spam će se lako otkrivati i banovati. Fleš sajtovi će postati nova niša za SEO stručnjake – u ovom trenutku potrebna im je HTML verzija da bi se podvrgli optimizaciji za pretraživače.

Ali ove promene nisu one najvažnije. Algoritmi za analizu popularnosti linkova će sigurno da postanu visoko razvijeni – i sposobni da analiziraju „faktor sviđanja“ jednog ili drugog šablona linka na osnovu informacija o starosti sajta, veličini i sadržaju. To će značiti smrt za šeme linkova, farme linkova, piramide, automatizovane prijave, i brojne linkove sa istim tekst linkom – i možda, da pomeri temelje današnjih strategija recipročnih linkova. Relevantnost će više značiti, i u slučaju komplementarnih firmi koje linkovima povezuju svoje sajtove, pretraživači će moći da vide da li su one zaista komplementarne, a ne da se samo pretvaraju da jesu.

Takođe, sajtovi napisani na različitim jezicima ali povezani tematikom će se prevoditi u letu i važiće za tematski povezane – što se savršeno uklapa u globalnu tendenciju stvaranja internacionalnog poslovanja. Ovo stvara veću verovatnoću preživljavanja internacionalnih SEO kompanija.

I, što je najvažnije, pretraživači će postati sposobni da analiziraju kontekst. Google se već igra sa nalaženjem korena reči i kupovinom semantičkih paketa; analizi sinonima i povezanih reči (tj. povoljne usluge – niske cene – mali budžet – finansijska fleksibilnost – i, možda, čak mali poslovni paket u istom redu) neće trebati mnogo vremena da se pojavi.

To će da unese revoluciju u celu SEO copywriting industriju. Danas se veštine SEO copywriter-a određuju po njegovoj/njenoj sposobnosti da uključe ciljane ključne reči u SEO kopiju a da ne poremete čitljivost; u većini slučajeva je neizbežno smanjivanje kvaliteta teksta ako ne unajmite jako sposobnog pisca. Sutra, tačno poklapanje ključnih reči će da bude manje važno. To će na izvesne načine da olakša posao copywriter-a – a na izvesne načine da ga oteža. Moglo bi da bude teško rastati se od navika koje su vremenom izgrađene i razviti sasvim nove pristupe i metode.

Ali internet će da ima koristi od toga.

Oni koji žele da njihovi SEO tekstovi budu umetnički napisani danas možda to neće biti dovoljno efikasno za SEO danas, ali će imati vrednost sutra. A to će biti kraj za spamerske sajtove.

Budite spremni da prihvatite novi SEO. Ovo je jedini savet koji izgleda pametno. Naše prognoze možda nisu dovoljno precizne, ali današnje tendencije su već potvrdile da je ovo verovatan sled događaja.

Zato, kada danas optimizujete sajt, mislite o njegovoj kontekstualnoj relevantnosti. Naravno, uključite vaše ključne reči – ali takođe obezbedite da celokupna tema sajta ima poentu. Nemojte se bojati sinonima i povezanih reči; oni će učiniti vaše tekstove prirodnijom i privlačnijom danas, i vrlo je verovatno da će je učiniti relevantnijim i sutra.

Kada gradite linkove danas, stavljajte različite naslove i opise od direktorijuma do direktorijuma i od link partnera do link partnera. Odbacite sve automatizovane prijavljivače; uradite to ručno. Teško je i oduzima mnogo vremena, ali je to takođe pouzdana i snažna metoda zaštite vašeg sajta od budućih promena algoritama. To znači kvalitet; a mi čvrsto verujemo da vas kvalitet nikad neće izneveriti.

I nikada ne prestajte da učite. Posećujte forume, čitajte nove članke, razmenjujte mišljenje sa drugim SEO profesionalcima. Nikada nemojte da pretpostavite da znate sve.

About Darko Mikić

Darko Mikić je SEO ekspert i iskusni WordPress dizajner.

Povežimo se preko Google+

Darko Mikić - SEO ekspert

dipl. ing. Darko Mikić

Vođa profesionalnog tima agencije za digitalni marketing, ekspert za web dizajn i optimizaciju sajta, posebno u WordPress-u i vrhunski stručnjak koji vas vodi u neslućene visine internet poslovanja.
U slobodno vreme kontinuinirano prati nove tehnologije, bavi se fotografijom, voli putovanja i ljubitelj je dobre trpeze.




Optimizacija Web Stranica Srbija

  telefon za optamizaciju sajta u beograd

Optimizacija sajta za Google

Želite bolju poziciju na Google? Obratite se nama, mi pravimo sajtove ili modifikujemo postojeće po svim smernicama koje Google zahteva. Bavimo se isključivo dozvoljenim SEO metodama!
Budite oprezni kome povaravate vaš sajt, da nebude posle kasno!

Zapamtite najjeftinija Optimizacija sajta je optimizacija koju rade profesionalci!

Akcija!

U toku je promotivna cena SEO Optimizacije sajta. Ukoliko vas zanima bolja pozicija vašeg sajta na pretraživaču, pozovite nas odmah na 0613270001

 
telefon za seo optamizaciju sajta u beograd

Kontakt Informacije:

SEO OPTIMIZACIJA SAJTA

Adresa: Gandijeva 164, 11000 Beograd, Srbija
Tel/Wiber/Whatsapp/Line: +381 061 3270001
Mejl: darko.mikic@seooptimizacijasajta.rs
Skype: darkomikic1
Radno vreme: 08.00 - 21.00 časova
Sajt: seooptimizacijasajta.rs

Seo Optimizacija Sajta © 2019 · dipl. ing. Darko Mikić - Beograd, Srbija · Privacy Policy