SEO optimizacija sajta

Optimizacija sajta za Google i ostale pretraživače

  • Početna
  • O nama
  • Usluge
  • Budite na vrhu!
  • Cena
  • Kurs
  • Posao
  • Kontakt

Koliko su važni SEO prijateljski linkovi kod optimizacije web sajta?

SEO prijateljski linkovi

Bez sumnje da URL veb sajta ima veliki značaj. URL je jako važan faktor na stranici koji može znatno da utiče na vašu SEO kampanju.

Nažalost, neki vlasnici veb sajtova ignorišu pitanje URL-a kod optimizacije na samoj stranici, i sučeljavaju se sa posledicama. Ipak, ako neko počne da pažljivo kreira URL, to može da ima pozitivan uticaj na SEO kampanju i da doprinese njenom uspehu. U ovom članku, mi ćemo da govorimo o uobičajenim greškama koje se prave u kreiranju URL-a i kako to utiče na SEO poslove.

Najčešće URL greške koje mogu loše da utiču na vašu SEO kampanju:

Premalo ključnih reči

Ako budemo govorili o ključnim rečima za URL, sigurno je da ćemo ući u debatu jer ima nekih koji veruju da su ključne reči najbitnije za dobar URL, dok neki veruju da nisu. Ipak, kada se radi o SEO-u, Google je glavni, a Google kaže da ključne reči u URL-u pomažu SEO naporima. I mi se slažemo sa tim. Razlog je što je poslednje Google-ovo ažuriranje potvrdilo da se unutrašnje stranice znatno češće rangiraju za određene jake ključne reči nego početna stranica. Stoga, uvek je povoljnije za vas da obezbedite dovoljnu važnost vašeg URL-a ciljanim terminima pretrage.

Previše ključnih reči je loše

Kao što smo gore govorili, preporučuje se da imate ključne reči u URL-u, ali ovde, ono što želimo da dodamo je da je pretrpavanje ključnim rečima loše, ako vaš URL ima previše ključnih reči; tada ćete definitivno da upropastite stvari pre nego što ćete da ih učinite dovoljno dobrim. Ipak, ne postoje jasni setovi podataka koji potvrđuju ovaj negativan uticaj previše ključnih reči u URL-u, ali Google je pomenuo da njihov algoritam pazi na ovo. Ako počnete da pretrpavate vaš URL sa previše ključnih reči, vi ga kočite.

Neodgovarajuća semantička struktura

Uvek koristite dobro složenu semantičku strukturu za URL vašeg veb sajta, jer to mnogo pomaže paucima pretraživača. Dobra semantika je prednost jer Google može da ih izvuče na stranicu rezultata pretraživača i da ih prikaže na mestu gde je bio korišćen zbunjujući URL niz.

Postoje različiti sistemi za uređenje sadržaja koji dozvoljavaju premošćavanje upadljivih znakova u URL-u. Na primer WordPress. Ako koristite WordPress, umesto da koristite ID stranice u URL-u veb sajta, možete da podesite šablon koji je prilagodjen SEO.

Dinamički AJAX sadržaj

Ponekad su korisnici zabrinuti i žale se što su samo njihove stranice iz najbolje kategorije vidljive na pretraživačima, tj, nijedna dugačka pretraga nije vodila ka njihovim potkategorijama. Znate li šta može da bude razlog tome? Upotreba AJAX-a za kreiranje ovih stranica sa dinamičkim sadržajem pomoću hash (taraba) parametra. Ovo postaje prepreka za indeksiranje URL-ova.

Ipak, Google je najavio da će da napravi izmene koje će da dozvole indeksiranje ovih stranica a za to je potrebno dodati znak uzvičnika („!“) nakon hash-a („#“) unutar AJAX URL-a,

Duplirane HTTPs stranice

Još jedno pitanje kome se često ne pridaje pažnja je vezano za http i https stranice koje prikazuju isti sadržaj. Ovo je veoma uobičajen slučaj kada korisnik uđe u osigurani deo https-a a zatim izađe sa te stranice i vrati se na neosiguranu http stranicu. Kako god, proces navigacije se drži https prethodnika zbog povezanog URL linka. Ovo dovodi do situacije da se nakon toga https prikazuju na svim stranicama sajta. U svakom slučaju, da bi smo se izborili sa ovom situacijom, moramo da preduzmemo dva koraka.

Korak 1- Sva navigacija na neosiguranim stranicama mora da bude http a ne https, a ovo je moguće ostvariti hard kodiranjem ili uklanjanje povezanih URL-ova sa osiguranih stranica.

Korak 2- U neosiguranim oblastima, https verzije trebaju da se preusmere 301 na tačnu http verziju.

Kategorijski ID

Brojni sajtovi koriste kategorijski ID u svojim URL-ovima, i u većini slučajeva ih stvara njihov CMS. Sve u svemu, zaista previše brojeva, slova i simbola u URL-u su besmisleni, kako za ljudskog posetioca, tako i za pauka pretraživača. Da bi SEO uticaj na sajtu učinili maksimalnim, uključite ključne reči u URL i logičnu semantiku, traži se da se ovi ID-evi pretvore u bitan opisni tekst.

Većina CMS platformi imaju ugrađenu ovu opciju „lep URL“. Ako nemaju, samo treba da izmenite svaki ID u relevantne nazive kao što su ime proizvoda ili kategorija.

ID-ovi sesije

Neki sajtovi e-trgovine prate aktivnosti posetilaca, tipa: dodavanje proizvoda u kupovnu korpu dodavanjem ID-ova sesije na kraj URL-ova. Ovi ID-ovi su osnova za interakciju posetilaca sa funkcionalnošću koja je specifična za korisnike; ali očigledno je da rezultat toga mogu da budu problemi dupliranog sadržaja. Kao što je poznato, svaki ID treba da bude jedinstven za svakog posetioca, ova situacija stvara brojne duplirane stranice veb sajta.

Rešenje- Uklonite ID-ove sesija iz URL niza i umesto njih postavite kolačiće sesije. Kolačić će da deluje slično kao ID, ali pošto će biti sačuvan na kompjuteru korisnika, on neće da utiče na URL.

Prikazivanje index fajla

Ponekad se dešava da veb sajt prikazuje oboje; korenski direktorijum u URL-u i koren koji je dodat indeks fajlu (index.php, index.aspx, index.html, itd.). Rezultat u oba slučaja da ih  pretraživač tretira kao pojedinačne stranice, samim tim, oba su indeksirana i rezultat je kreiranje dupliranog sadržaja

Ipak, ovo se da lako ispraviti. Isto kao i popravka kose crte, treba uspostaviti 301 preusmerenje da jedan ukazuje na drugi. Ako se zahteva veći nivo korišćenja, preusmerite verziju, po nama, a to treba da uključi index stranicu u korenski direktorijum URL bez index stranice.

URL je važan faktor koji igra ulogu u rangiranju stranice, izbegnite ove greške, neka vaš URL bude podesan za pretraživače i pogurajte vašu SEO kampanju.

About Darko Mikić

Darko Mikić je SEO ekspert i iskusni WordPress dizajner.

Povežimo se preko Google+

Darko Mikić - SEO ekspert

dipl. ing. Darko Mikić

Vođa profesionalnog tima agencije za digitalni marketing, ekspert za web dizajn i optimizaciju sajta, posebno u WordPress-u i vrhunski stručnjak koji vas vodi u neslućene visine internet poslovanja.
U slobodno vreme kontinuinirano prati nove tehnologije, bavi se fotografijom, voli putovanja i ljubitelj je dobre trpeze.




Optimizacija Web Stranica Srbija

  telefon za optamizaciju sajta u beograd

Optimizacija sajta za Google

Želite bolju poziciju na Google? Obratite se nama, mi pravimo sajtove ili modifikujemo postojeće po svim smernicama koje Google zahteva. Bavimo se isključivo dozvoljenim SEO metodama!
Budite oprezni kome povaravate vaš sajt, da nebude posle kasno!

Zapamtite najjeftinija Optimizacija sajta je optimizacija koju rade profesionalci!

Akcija!

U toku je promotivna cena SEO Optimizacije sajta. Ukoliko vas zanima bolja pozicija vašeg sajta na pretraživaču, pozovite nas odmah na 0613270001

 
telefon za seo optamizaciju sajta u beograd

Kontakt Informacije:

SEO OPTIMIZACIJA SAJTA

Adresa: Gandijeva 164, 11000 Beograd, Srbija
Tel/Wiber/Whatsapp/Line: +381 061 3270001
Mejl: darko.mikic@seooptimizacijasajta.rs
Skype: darkomikic1
Radno vreme: 08.00 - 21.00 časova
Sajt: seooptimizacijasajta.rs

Seo Optimizacija Sajta © 2019 · dipl. ing. Darko Mikić - Beograd, Srbija · Privacy Policy