Privatne i državne ordinacije
Ova dva tipa lekarskih ordinacija postoji, ali je običaj da kod privatnih lekara idu samo ljudi koji imaju malo više novca. To ne mora uvek da znači. Kod privatnih ordinacija je ogromna prednost što nema čekanja. Nazovete ordinaciju ili pogledate njihov sajt (o sajtu će kasnije biti reči u tekstu) rezervišete termin i odete na pregled. Nema čekanja u redovima po nekoliko sati. Veoma je značajno ako je pacijent u bolovima, a nije hitan slučaj, zna da se desi da tog istog pacijenta ostave u čekaonici i po nekoliko sati. Jedino što se kod privatnika bilo kakav pregled naplaćuje, dok kod državnih ordinacija, pod uslovom da imate važeću zdravstvenu knjižicu, većina pregleda je besplatna – ali traje vremenski.
Vrste lekarskih ordinacija
Lekarske ordinacije mogu da budu i podeljene po principu šta se radi kod njih, odnosno iz kog razloga pacijent ide u tu ordinaciju. Tu su ultrazvučne ordinacije, koje nude pregled pomoću ultrazvuka na krajnje profesionalan način. Onda su tu ordinacije plastičnih hirurgija koja se bavi ulepšavanjem, odnosno doterivanjem tela pacijenta kako on želi, tu spada utezanje lica i stomaka, presađivanje kose. Postoje i mnoge ordinacije koje se bave isključivo pregledom srca i, ako se ispostavi da je neophodnom, operacijom. Stručnom terminologijom se one nazivaju kardiološke ordinacije. U novije vreme su se otvorile i lekarske ordinacije koje se bave akupunkturom. Akupuntura je jedan od drevnih kineskih zanata gde se pomoću malih igli pogađaju određene tačke u telu, pretežno u leđima ali ima ih i drugde, i na taj način se telo oslobađa od bolova, grčeva i čvorova. Treba napomenuti da su tu još i ordinacije koje se bave oporavljanjem od sportskih povreda ili povreda na poslu, kao i ordinacije koje su opšte prakse i pedijatrije. Bukvalno, za svaku bolest postoji neka privatna ordinacija, samo je potrebno naći (o ovome ćemo takođe pisati kasnije).
Ponude lekarskih ordinacija
Jedna privatna lekarska ordinacija može da se otvori u bilo kom gradu, naravno da prednost imaju veći gradovi kao Niš, Novi Sad, Subotica, Kragujevac ili čak i banje u Srbiji, ali se one mogu naći i po selima. Uz dobru reklamu, odnosno oglašavanje na mestima na kojima treba, glas dobre organizacije može daleko da se čuje. A za dobar internet marketing i web sajt, koji je najzanimljiviji deo toga će uraditi naši stručnjaci i sa kojima ćete uvek moći da komunicirate u vezi održavanja istog sajta. Šta sve treba da se nađe na jednom kvalitetnom sajtu lekarske ordinacije? Kao prvo, na njemu treba da se nađu osnovni podaci gde se ordinacija nalazi, tu se podrazumeva grad i ulica, kako bi i ljudi iz drugih gradova lako mogli da je nađu. Naša agencija može i da Vam omogući uslugu ubacivanja Vaše ordinacije i na Google Maps, što je još jedna od prednosti, jer će tada ordinacija biti ubeležena u mapu grada. Posle informacija o lokaciji, ubacićete podatkle vlasnika, odnosno lekara koji je otvorio ordinaciju. Ispod njegove slike, koja će takođe biti optimizovana, kao i ceo sajt kroz SEO optimizaciju, naći će se kraća biografija, odnosno gde je i šta je završio i koja je njegova specijalnost. Uz sve to treba omogućiti kontakt sa Vama, a to znači da se istakne kontakt telefon, kontakt e-mail ili nešto što je mnogo popularno – link sa stranicom na nekoj od društvenih mreža. Cilj ovoga je da budući pacijenti jednostavno dođu do Vas. I onda ide ono najvažnije, a to su usluge koje nudi ordinacija. Čitav ovaj materijal ćete dostaviti našim stručnjacima koji će to sve obraditi i ubaciti na sajt. Sajt će biti interaktivan i lep za oko. Nešto što vredi napomenuti je da će se Vaš sajt naći među prvima na Google-u prilikom pretrage ključnih reči, a to je sve zbog SEO optimizacije, koja je jedna od najkvalitetnijih usluga koje naša firma pruža.
Zašto je toliko neophodno imati izrađen sajt i imati odrađenu SEO optimizaciju?
Odgovor na ovo pitanje i nije tako komplikovan. Jednostavno – želite da budete popularniji i da se za Vas čuje. Bitno je da Vašu organizaciju vide i ljudi koji se ne nalaze direktno u Vašoj blizini. Upravo iz tog razloga, kada naši stručnjaci izrade elegentan sajt za odrinaciju koju Vi vodite, bićete dostupni za ceo svet. A pomoću SEO optimizacije će Vaš sajt iskočiti među prvima kada neko bude ukucao „lekarske ordinacije“ na Google-u. To je isto veoma značajno, jer tada budući klijenti neće odlaziti u neku konkurentsku ordinaciju – nego baš i direktno kod Vas!
Šta nudimo:
- kako bi iko mogao da čuje za Vas – potrebna Vam je izrada kvalitetnog web sajta
- da se za Vaš sajt čuje i na drugim relevantnim sajtovima tu je internet marketing i Google Adword (plaćeni oglasi) koji će Vam olakšati posao
- SEO optimizaciju – pomoću ove usluge ćete biti lakše dostupni pri pretragama na Google-u
Beograd, Novi Sad, Subotica, Niš, Prokuplje, Zrenjanin, Kruševac, Valjevo
Ovo su samo neki od gradova gde možemo da proširimo Vašu ordinaciju. Ako budete imali dobru reklamu, što je moguće ukoliko odaberete nas, bićete veoma popularni, a ako budete popularni, imaćete i više posla. Kao što je i navedeno, za Vašu ordinaciju neće znati samo Vaši sugrađani nego i građani drugih gradova, jer će se sajt koji Vi posedujete biti među najboljim i najatraktivnijim. To je sve moguće kada budete odabrali nas.
Usluge izrade sajta i SEO optimizacije u Holandiji, Belgiji, Austriji, Nemačkoj, Švajcarskoj
Naše usluge nisu ograničene samo na tržište u Srbiji. Moguće je da zatražite izradu sajta i za strana govorna područja, kao i za strane države. Vi odaberete državu, a mi Vam prikažemo kako to može da izgleda i funkcioniše. Ne treba da se brinete, jer ako imate dobru reklamu uz kvalitetnu uslugu, uspeh Vam je zagarantovan.
Cena
Cena je nešto za šta svako pita. Kod ulaganja u svaki posao bitno je dugoročno razmišljanje. Konkurencija je velika. Ako želite da ostavite konkurenciju iza sebe, morate pametno ulagati Vaš novac. To možete uraditi tako što ćete se savetovati sa našim stručnjacima od kojih ćete dobiti pametne savete kako i u šta da uložite. Posle savetovanja prelazimo na pružanje usluga, a cene tih usluga zavise opet od toga da li je u pitanju Srbija ili inostranstvo, kao i od toga kolika je konkurencija.