Dakle, postavili ste vaš veb sajt i on radi, ali nema očekivani promet. Da li bi bilo mudro da angažujete profesionalca za SEO uslugu da poboljšate rangiranje i promet? Da. Da li nema opasnosti kada ih koristite? Verovatno da ne. Da li ćete dobiti savršenu uslugu? Pa, tu postoji dilema. Dakle, kako da znamo koja SEO kompanija je najbolja za naše veb sajtove? Najbolji način da se odgovori je da pogledamo šta da se izbegava u izboru vaše najbolje SEO kompanije.
1. Kompaniju koja obećava „jeftinu“uslugu
Kompanije koje obećavaju manju naplatu, često nude i jednako bazičnu i lošu uslugu. Iako to ne mora da uvek bude tačno, ali u većini slučajeva, ova „jeftina“ usluga će da bude korisna samo na kratke staze.
2. Kompaniju koja garantuje jako brzo rangiranje
Jako je teško garantovati rangiranje na pretraživačima, i često se dešava samo nakon kontinuiranog dugog napora i velikog rada. To nije brzo gotova aktivnost i jedini način na koji verovatno možete da garantujete da će brzo da se desi je da koristite black hat i krajnje zabranjene metode. Ove metode će najverovatnije da dovedu do toga da pretraživači kazne vaš veb sajt skidajući ga sa liste rezultata pretrage. Ako SEO kompanija koju ste izabrali koristi takve metode, samo da bi garantovala brzo rangiranje, onda opasno rizikujete da izgubite svoju SEO investiciju, vreme i vašu firmu, ako se sajt izbaci sa ovih pretraživača.
3. Kompaniju koja obećava da neće ništa da promeni na vašem veb sajtu
Da bi se napravio nacrt efektivne strategije za optimizaciju sajta na pretraživačima, neophodna je revizija sajta. U ovoj reviziji, SEO kompanija pokušava da utvrdi da li vaš sajt ima tehničkih problema, kao i probleme korišćenja koji sprečavaju da ga pretraživači pravilno indeksiraju. Ako su ovo jedini problemi, kompanija treba da ih reši praveći neophodne promene. Ponekad, mala promena na vašem veb sajtu može da dovede do dramatičnog povećanja prometa. Stoga, kompanija koja samo radi sa tehnikama koje ne uključuju te promene na vašem veb sajtu prosto obećava kratkoročne rezultate.
4. Kompaniju koja nudi usluge „svim tipovima kompanija“ u svim oblastima i sektorima
Najbolji tip SEO kompanije je onaj koji je specijalizovan za vašu specifičnu oblast i vrstu posla. To je zato što oni bolje razumeju vaše tržište i posao, kao što razumeju i vaše potrebe u vezi konkurencije i ključnih reči. Ovaj tip kompanije će vam lako pokazati SEO studije slučaja u vašoj niši da bi vam pomogli da odlučite kakvu vrstu specifikacije usluga ćete im tražiti. Kompanija koja nudi SEO usluge svima i o svemu će da ima samo ograničeno znanje o vašem tržištu i potrebama. Kao rezultat, daju vam kratkoročne rezultate koji ne mogu da se održe na duge staze i koje konkurencija lako izbriše.
Generalno govoreći, dobra kompanija za SEO usluge je ona koja se fokusira na nišu i ima iskustva na tržištu vaše niše. Ona vam takođe postavlja inteligentna pitanja da se upozna sa vašim poslovanjem pre nego što vas obaveže SEO ugovorom. Isto tako, ona vam preporučuje SEO reviziju pre nego što se zauzme za neku SEO strategiju. Kao šlag na tortu, najbolje SEO kompanije nude usluge istraživanja ključnih reči, kao i analizu konkurencije.