SEO optimizacija sajta

Optimizacija sajta za Google i ostale pretraživače

  • Početna
  • O nama
  • Usluge
  • Budite na vrhu!
  • Cena
  • Kurs
  • Posao
  • Kontakt

Zašto pisac članaka treba da poznaje SEO tehniku

seo pisanje tekstova

1) Razumevanje SEO-a

Očigledno, vaš SEO pisac članaka mora da solidno razume osnove optimizacije sajta za pretraživanje. Oni moraju da znaju da je rangiranje u osnovi rezultat relevantnosti veb sajta (tj, ključne reči) i njegove važnosti (tj. ulazni linkovi). Uključena je gomila drugih faktora, ali ako vaš SEO pisac članaka ne razume ova dva osnovna, treba da tražite dalje.

2) Dokazano iskustvo

Kako se obično kaže, ne možete znati kakvo je nešto dok to ne probate. Nije dovoljno da vaš SEO pisac članaka samo priča priču; mora da zna i da radi posao.  Pitajte da vidite neke veb sajtove za koje su ostvarili dobro rangiranje. Upamtite da može da bude jako teško da pronađete SEO pisca koji je radio i sa ključnim rečima i sa generisanjem linkova (naročito članci PR), zato ako pronađete takvog, i zna dobro da piše, odmah ga zgrabite! Oni poseduju  veoma široko i korisno radno iskustvo i znanje o pretraživačima.

3) Razumevanje koliko ključnih reči treba da koristi

Ne želite da svaku stranicu ispunite svakom ključnom rečju koju ciljate. Ovo jednostavno razvodnjava relevantnost vašeg sajta i može da smanji čitljivost. Pitajte vašeg SEO pisaca koliko bi on preporučio da se cilja na svakoj stranici. Nadamo se da će on da predloži ne više od 3, poželjno je 2. Ciljanjem 2 kljucne reči ili fraze po stranici, možete često da ih koristite a da ne utičete na čitljivost.

4) Jasan dogovor o tome ko će da obezbedi ključne reči

Treba da se izvrši analiza ključnih reči da bi se shvatilo koje reči treba da upotrebite da biste se visoko rangirali. Vaš SEO pisac treba da je u stanju da ovo uradi za vas, ali vrlo često je povoljnije da to uradi neko ko bolje poznaje poslovanje. U oba slučaja, osigurajte da vaš dogovor sa SEO piscem jasno određuje ko obavlja ovaj zadatak. Nemojte da mislite da se podrazumeva da će SEO pisac to da uradi, jer on može da pretpostavi da ćete to vi da uradite i tada ćete morati da prekoračite budžet.

5) Ključne reči ili fraze ključnih reči

Očekujte da će vam SEO pisac ponuditi neke savete u vezi toga koliko određene treba da budu vaše ključne reči. U većini delatnosti, takmičenje za ključne reči je toliko oštro da ćete biti primorani da ciljate veoma određene ključne reči da bi se rangirali – barem na početku. Na primer, ako ste se bavite prodajom telefona, verovatno ne biste na početku ciljali ključnu reč „Nokia“. Konkurencija je ogromna i veliki giganti već dominiraju na pretraživačima što se tiče ove ključne reči. Umesto toga, pokušajte da koristite određenije fraze ključnih reči kao „Prodaja Nokia telefona Beograd“ . Druga prednost ciljanja određenijih fraza ključnih reči je da ćete da dobijete relevantniju posetu.

6) Dogovorite se o broju reči na stranici

Uvek osigurajte da vam vaš SEO pisac naznači broj reči koje očekuje da napiše po stranici. Dok je neophodno da imate pristojan izgled reči na većini vaših stranica, sigurno vam nije potrebno previše reči. Šta znači „previše“ zavisi od vaše delatnosti, cilja stranice i potreba vaše publike. To je uvek delikatan balans, ali sigurna nije moguće da se dobro rangirate sa samo 100-200 reči po strani. Zato ne dajte da vas prevare i da plaćate za tekst koji vam nije potreban!

7) Učestalost – ciljanje i mere

SEO veb stranice NIJE proizvoljan i pogađački posao. Dobar SEO pisac će da govori o merama učestalosti. Ovo je mera broja pojavljivanja fraze ključnih reči na stranici. Izražava se pomoću procenta od ukupnog broja reči na stranici. Tako, ako vaša stranica ima 200 reči, a vaša ključna fraza se pojavi 10 puta, njena učestalost je 5 %. U principu, vaš SEO pisac treba da ima cilj da učestalost vaše osnovne ključne fraze bude oko 5%,  a vaše sporedne ključne fraze 3-5%. Ako su mere učestalosti mnogo veće od ovoga, smanjiće se čitljivost, i rizikovaćete da vas pretraživači vide kao spam. Osigurajte da vaš SEO pisac već razume učestalost ključnih reči i da je spreman da postavi ciljanu učestalost za svaku ključnu frazu, i da je takođe zadovoljan takvim standardom merenja (ako odlučite da merite).

8) Gde da se stave ključne reči

Pitanje mesta ključnih reči je bilo predmet brojnih debata između SEO pisaca. Dok još uvek nije jasno koliko mesto ima značaja, generalno je dogovoreno da ima NEKI značaj. Pazite da je vaš pisac svestan ovog značaja. Po popularnom mišljenju, ključne reči su efektivnije ako se pojavljuju u zaglavlju, podebljanom tekstu, linkovima, i uglavnom na početku stranice.

9) Neki komentari o strukturi i linkovima

Pretraživači uglavnom bolje indeksiraju veb sajtove ako njihovi pauci mogu da pretraže celi sajt preko tekstualnih linkova. To znači da vaš SEO pisac treba da postavi linkove svake stranice na svaku drugu stranicu pomoću tekstualnih linkova. Ako je vaš sajt složen, ovo može da bude teško izvodljivo, pa će vaš SEO pisac morati da napravi hijerarhijsku strukturu sajta. Prvo, treba da razbije vaš tematski materijal u kategorije. Zatim treba da za svaku kategoriju napišu stranice kratkog sadržaja. Ove stranice sa kratkim sadržajem treba da budu dostupne sa stranica većeg nivoa preko tekstualnih linkova. Takođe treba da je moguće da budu međusobno dostupne za pristup. Svaka stranica sadržaja treba da je povezana linkovima – pomoću tekstualnih linkova – sa velikim brojem strana koji obrađuju određenije detalje te kategorije. A svaka detaljna stranica u određenoj kategoriji treba da ima linkove za pristup svakoj drugoj detaljnoj stranici u toj kategoriji (još jednom, pomoću tekstualnih linkova). Na ovaj način, pauci mogu da putuju od vrha vaše hijerarhije do dna, i sa leva na desno na bilo kom nivou.

10) Ne verujte velikim obećanjima

SEO pisci mogu da igraju značajnu ulogu u poboljšanju vašeg rangiranja na pretraživačima. Ali oni to ne mogu da postignu preko noći. Optimizacijom vašeg sajta za ciljane ključne reči, SEO pisci samo izjašnjava relevantnost vašeg sajta. Ako angažujete SEO pisca da piše korisne članke u kojima ima link koji vodi na vaš sajt, onda možete ove članke da prijavite za objavu na internetu, i ovo će postepeno da poboljša vaše rangiranje. Ali ako SEO pisac kaže da može dramatično da poveća vaše rangiranje u roku od nekoliko sati ilidana, budite oprezni. UPAMTITE: Vaš SEO pisac treba da je u stanju da objavi članke sa vašim linkom na različite sajtove na internetu. Svaki put kada  objavite vaš članak na nekom sajtu, pojavi se link koji vodi na vaš sajt, i na taj način povećava važnost vašeg sajta u pretraživača.

Zaključak

SEO pisac je vredan dodatak funkcionisanju vašeg marketinga. Ali treba da pazite da dobro izaberete. Kada znate koja pitanja da postavite, bitka je napola dobijena.

About Darko Mikić

Darko Mikić je SEO ekspert i iskusni WordPress dizajner.

Povežimo se preko Google+

Darko Mikić - SEO ekspert

dipl. ing. Darko Mikić

Vođa profesionalnog tima agencije za digitalni marketing, ekspert za web dizajn i optimizaciju sajta, posebno u WordPress-u i vrhunski stručnjak koji vas vodi u neslućene visine internet poslovanja.
U slobodno vreme kontinuinirano prati nove tehnologije, bavi se fotografijom, voli putovanja i ljubitelj je dobre trpeze.




Optimizacija Web Stranica Srbija

  telefon za optamizaciju sajta u beograd

Optimizacija sajta za Google

Želite bolju poziciju na Google? Obratite se nama, mi pravimo sajtove ili modifikujemo postojeće po svim smernicama koje Google zahteva. Bavimo se isključivo dozvoljenim SEO metodama!
Budite oprezni kome povaravate vaš sajt, da nebude posle kasno!

Zapamtite najjeftinija Optimizacija sajta je optimizacija koju rade profesionalci!

Akcija!

U toku je promotivna cena SEO Optimizacije sajta. Ukoliko vas zanima bolja pozicija vašeg sajta na pretraživaču, pozovite nas odmah na 0613270001

 
telefon za seo optamizaciju sajta u beograd

Kontakt Informacije:

SEO OPTIMIZACIJA SAJTA

Adresa: Gandijeva 164, 11000 Beograd, Srbija
Tel/Wiber/Whatsapp/Line: +381 061 3270001
Mejl: darko.mikic@seooptimizacijasajta.rs
Skype: darkomikic1
Radno vreme: 08.00 - 21.00 časova
Sajt: seooptimizacijasajta.rs

Seo Optimizacija Sajta © 2019 · dipl. ing. Darko Mikić - Beograd, Srbija · Privacy Policy