Da bi izvršili optimizaciju vašeg WordPress bloga, jednostavno sledite naredna uputstva: Podesite permalink strukturu Prvo što treba da uradite pre kreiranja bilo kojeg posta je da promenite permalink. Uvek ovo uradite pre postavljanja posta. Najpodesnija permalink struktura treba da bude ono što taj sajt poseduje, sa strukturom „domain.com/post-name“. Primetili smo da mnogo ljudi često koristi […]
Seo optimizacija Knjiga, Kurs - Saveti za početnike
Ukoliko vas zanima bolja posećenost vašeg sajta, preporučujemo da čitate naš blog.
Razlika izmedju loše i dobre SEO usluge?
Kako dakle da vlasnici firmi znaju koju SEO kompaniju da uposle kada se obećava toliko toga, toliko dezinformacija i toliko laži? Ovaj članak namerava da pouči vlasnike malih firmi i da objasni razliku između dobrih i loših SEO kompanija. Da bi se dospelo na Google-ove prve stranice pretrage, potrebno je uzeti u obzir veliki broj […]
Kako da izbegnete Google SEO kazne
SEO ili optimizacija sajta za pretraživače je zaista jako korisna za povećanje vidljivosti vašeg veb sajta, pod uslovom da je koristite sa oprezom. Popularna izreka, „Previše svega nije dobro ni za šta“ važi u ovom slučaju. Preterana upotreba SEO tehnika može da natera Google da izbaci vaš veb sajt sa njegovih rezultata pretrage. U žurbi […]
Kako optimizovati sajt da brzo dobije visoke pozicije u pretraživaču?
Iako je kampanja SEO optimizacije za pretraživače dokazano visoko efektivna i u isto vreme vas pošteđuje finansijskog opterećenja plaćenog oglašavanja, ova kampanja isto tako može da vam oduzme mnogo vremena i truda, naročito ako se ne izvede pravilno. Zaista, SEO optimizacija može da uzme mnogo vremena i zahteva dosta rada, ali ipak možete da ubrzate […]
Kakav uticaj ima Google plus u SEO optimizaciji web sajta?
U januaru 2012 Google je izgbacio svoju društvenu mrežu Google Plus. Hajde da napravimo korak unazad i vidimo šta se zapravo desilo. Google je uvek uređivao za nas rezultate pretrage – otprilike na kraju 2009, Google je personalizovao rezultate za svakog pojedinca. Na ovaj način Google je davao prednost sajtovima koje ste posetili ranije. I […]
Zašto različiti tipovi linkova imaju različitu vrednost?
Ulazni linkovi su samo oznake na internetu koje usmeravaju na vaš sajt. Ovi pokazivači su tekst ili grafika koji su kodirani da pokažu na vaš veb sajt. Pretraživač vidi ove ulazne linkove kao signal reputacije ili vrednosti vašeg veb sajta. Google taj signal smatra najznačajnijim elementom u promišljanju kako da rangira vaš veb sajt na […]
Zašto je izgradnja linkova važna za SEO optimizaciju sajta?
SEO gradnja linkova je ugaoni kamen uspešne strategije optimizacije za pretraživače. Svaki veb sajt treba da izgradi ulazne linkove da bi ga pretraživači rangirali na stranicama rezultata. Šta je SEO gradnja linkova? SEO gradnja linkova se definiše kao proces kroz koji se dobijaju ulazni linkovi visoke vrednosti na vaš sajt sa veb sajtova koji su […]
Blog komentari su izgubili efikasnost u SEO optimizaciji
U SEO-u van stranice, blog komentarisanje se smatra jednom od najpopularnijih tehnika koje koriste brojni specijalisti. Prema brojnim SEO ekspertima, zbog kvaliteta jednosmernih linkova koje ova tehnika proizvodi, kao i zbog lakoće dobijanja linkova sa drugih veb sajtova, naročito u blogovima, mnogi veb masteri su mnogo koristili ovaj tip SEO tehnike van stranice, i to […]
Guest Posting treba da ima najvažniju ulogu u promociji sajta?
Blogovanje je privuklo pažnju ljudi širom sveta kao sjajan način da prenesete ideje većim zajednicama i da uz to povećate potencijal onlajn poslovanja. Postoji veliki broj različitih načina blogovanja i jedan od metoda se naziva guest blogovanje (blogovanje kao gost). Bez obzira na to da li ste samo pojedinac ili velika korporacija, guest blogovanje će […]
Zašto pisac članaka treba da poznaje SEO tehniku
1) Razumevanje SEO-a Očigledno, vaš SEO pisac članaka mora da solidno razume osnove optimizacije sajta za pretraživanje. Oni moraju da znaju da je rangiranje u osnovi rezultat relevantnosti veb sajta (tj, ključne reči) i njegove važnosti (tj. ulazni linkovi). Uključena je gomila drugih faktora, ali ako vaš SEO pisac članaka ne razume ova dva osnovna, […]
Koje su najčešće SEO zablude i zašto ih treba znati?
Da li ste se ikada zapitali koji su najveći SEO mitovi? Naveli smo najrasprostranjenije mitove koji izgledju da neprestano i iznova izranjaju i ispitali smo ih za vas. Ovo je obavezno štivo za svakog ko traži da unajmi firmu za SEO ili nekog ko želi sam za sebe da uradi SEO. Mit # 1: Svi […]
Kako SEO konsultant može da doprinese vašem poslovanju
Kada jednom stupite u svet internet marketinga, ima toliko polja kojima treba da se pozabavite. Sigurno je, kretanje onlajn i globalni marketing vaših proizvoda i usluga je veliki korak ka rastu vašeg poslovanja. Ipak, ne postiže svaki preduzetnik koji se reklamira na internetu ono što svaki preduzetnik prirodno želi: da bude broj 1. Iz ovog […]
Kako da izaberete pouzdanu SEO kompaniju za vašu firmu
Pouzdana SEO kompanija može da doprinese rastu vašeg posla izgradnjom vašeg digitalnog brenda i obezbeđivanjem da imate najbolje moguće prisustvo na internetu. Mnogo kompanija ne uspeva da iskoriste moć interneta jer njihovi SEO konsultanti nemaju potrebno iskustvo ili znanje da identifikuju nova tržišta i istraže nove prilike. Važnost pouzdanosti u SEO-u Insistiramo na pitanju pouzdanosti […]
Šta treba izbegavati kod izbora firme za SEO uslugu?
Dakle, postavili ste vaš veb sajt i on radi, ali nema očekivani promet. Da li bi bilo mudro da angažujete profesionalca za SEO uslugu da poboljšate rangiranje i promet? Da. Da li nema opasnosti kada ih koristite? Verovatno da ne. Da li ćete dobiti savršenu uslugu? Pa, tu postoji dilema. Dakle, kako da znamo koja […]
Da li postoji jeftino rešenje za SEO optimizaciju web sajta?
Svako ko je pokušao da dobije ponudu za SEO usluge će da se složi da je SEO skup. Kompanije za optimizaciju sajta za pretraživače naplaćuju na osnovu količine vremena koja im je potrebna za ručni rad na vašem projektu, da bi izgradili povratne linkove koje tražite. Čak i sa spoljnjim platnim izvorima, ovo može da […]
Kako treba da izgleda SEO strategija za povećanje PR?
Jedini način na koji možete da povećate vaš Google rang stranice (PR) je da povećate broj linkova koji vode na vaš sajt (ulazni linkovi). Znači treba da privolite druge veb mastere da se povežu linkom na vaš sajt, ili plaćajući za link ili nekom drugom metodom. Bolje je da su sajtovi sa visokim PR-om povezani […]
Kakva budućnost nas čeka u SEO industriji?
Danas, SEO se brzo približava stepenu zasićenja. Sve više i više veb mastera shvata potrebu učenja osnova SEO-a, a dok oni to rade, SEO profesionalci imaju teškoće da pronađu nove klijente. Kada su optimizovani svi sajtovi, biće se teže takmičiti za dobre ključne fraze. Prilike za gradnju linkova će svako moći lako naći i koristiti, […]
Kako da prepoznate firmu koja nudi lošu SEO uslugu?
Optimizacija sajta za pretraživače (SEO) služi da postigne da vaše potencijalne mušterije posete vaš veb sajt. Takođe služi za izradu kvalitetnog veb sajta ispunjenog odličnim sadržajem. Ona pravilno koristi ključne reči i dobija linkove „na prirodan način“ jer se ljudima sviđa ono što imate na sajtu. SEO kompanije mogu da pruže jako korisne usluge kao […]
Zašto je izgradnja loših linkova gora nego da nema linkova prema sajtu?
Nema ničeg boljeg za veb sajt od linka visokog autoriteta. Par odličnih linkova mogu da podignu veb sajt iz sene do dobrog rangiranja na stranicama rezultata pretraživača u jako kratkom vremenskom periodu. Iako linkovi mogu da budu sjajna stvar, važno je da upamtite da loši linkovi mogu da naprave onoliko štete vašem veb sajtu koliko […]
Koliko novca treba uložiti u SEO optimizaciju web sajta?
Ovo pitanje se često pojavljuje. Mnogi ljudi su se opekli SEO uslugama, ali neki su bili i nagrađeni SEO uslugama. Kao i u svakoj poslovnoj transakciji ili nabavci, treba da potrošite vaš novac samo onda kad vam to odgovara. Vaša zona sigurnosti treba da zavisi od različitih uslova, tipa koliko dobro poznajete ovaj posao, koliko […]